Összes oldalmegjelenítés

2023. március 16., csütörtök

Szavalóverseny

Bátorságból nincs hiány, Vince jelentkezett az iskolai alsós szavalóversenyre. Önként, dalolva("csak én jelentkeztem az osztályból")Az a helyzet, hogy most is még sokan nem értik a beszédét, zárt szájjal beszél és van hangtévesztése. Valamelyik nap, amikor vártam rá az egyik alsós tanítónáni megszólított, hogy Vince jelentkezett szavalni, hát mondtam a lelkesedését díjazni kell. Minden résztvevő kap csokit, tehát már megérte:) 1 kötelező vers van: Bartos Erika: Cipőfűző és egy szabadon választott(neki az Anyám tyúkja, ha már úgyis Petőfi emlékév, tanulta már)Bartos Erika versét eddig nem ismertem, de nagyon Vincére írodott:) CIPŐFŰZŐ (Bárányfelhők című verseskönyvemből) Minden reggel megpróbálom Bekötni a cipőmet, Hetek óta ezzel töltöm Hasztalan az időmet. Mindhiába próbálgatom, Tekergetem, hurkolom, Hibátlanul bekötözni Semmiképpen nem tudom. Hogyha végre becsomózom, Kibontani nem lehet, Mai napra abbahagyom, Küzdöttem már eleget! Addig-addig gyakorolom, Amíg végre sikerül! Bekötöttem kis cipőmet! Bekötöttem egyedül! De amikor készen lettem, Észrevettem hirtelen, Hogy az egész cipőkötést Elölről kell kezdenem! Mert ez bizony kacsaláb lett, Akárhogyan forgatom, Jobb cipő a bal lábamon, Bal pedig a jobbomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése