Összes oldalmegjelenítés

2023. március 5., vasárnap

Rosenstein

Először itt kettesben voltunk, egy étteremajálóban olvastam róluk, aztán voltam Nórival is(ami örökké emlékezetes marad, mert szülinapja volt és egy évvel öregbítettem őt és kapott zenészeket is:) Zoli kapott utalványt ide.Jó előre le kell foglalni az asztalt, mert nincs hely. Most is teltházzal ment az étterem, a hangokból ítélve kb. a vendégek fele turista. Házi szörpöt ittunk(málna, meggy, Vince levendulát:)Vince kért húslevest tésztával(itthon is az van), Kende rákot tésztával, Zoli libamájat én harcsapaprikást. Mindenki a kedvencét választotta, az étlapon szombati ajánlat a kacsacomb volt, lilakáposztával, de 18.30-kor már elfogyott. Szombat nálam a teljes kimerültség napja, ezért nem tudtam olyan igazán jót enni. A harcsapaprikásomból evett még Vince és Zoli is. Zoli libamája tokai aszús volt, amit megkóstoltam, isteni finom volt, csak neki kevés. Ők ettek desszertet is: lángoló kecskeméti palacsinta, somlói, sajttorta. Fizetésnél mondtuk, hogy utalvánnyal fizetnénk. A pincér elvitte és azt mondta, hogy rendben van, belefértünk a keretbe(50.000ft.), de blokkot nem hozott. Én csak ránéztem Zolira, de nem szólt, a kocsiban már mondta, hogy ez nincs rendben és kínos lett volna nekünk, ha szólunk.(Utólag okos az ember, igen, szólni kellett volna) Hozzáteszem drága, nagyon drága étteremről van szó. Kende tányérján egy rák 2800 forint volt, 4 darabot evett....Ma meg az jutott eszünkbe, hogy 2019-ben Londonban egy top indiai étteremben ebédeltünk ennyiért, ami világhíres és ott, akkor átszámítva ennyit fizettünk, de asztalokat toltak nekünk össze, mert annyit rendeltünk és az is felejthetetlenül finom volt, ízorgia a javából. Ajándékként kaptuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése