Összes oldalmegjelenítés

2012. április 12., csütörtök

Fogas kérdés

Kende állandóan pakol, ezt soha nem lehet kinőni?!:)
Van,amikor annyira belelendül, hogy dobálja a holmikat(na ekkor lépek a színre, a cd-ket és a videókazettákat tiltom)Ma délelőtt a videókazettákat dobálta, csak úgy repültek a feje felett, neki a lába lógott ki a szekrényből.
Odamenntem elmagyaráztam, hogy nem szabad dobálni a kazettákat(még jó, hogy az apja nem látta, hogy a kedvenc Jackie Chan filmjei hogy repülnek),aztán beültettem az etetőszékbe, előkészültem az ebédhez.
Mostanában ismét erősen fogzik, folyik a nyála, itthon kötök rá előkét, ma fehér előke volt rajta. Beraktam KEndét az etetőszékbe és látom, hogy véres az előke és folyik a szájából a vér. Kiváncsi voltam, hogy maradt- e foga, de annyira ordított, kapálózott, nem engedte. Az egyik kazetta lehetett a lúdas.
Lemostam, de továbbra is erősen vérzett. Felhívtam az apját, hogy jöjjön haza, be kellene vinni gyerekfogászatra. (én továbbra sem láttam semmit a vértől). Nagyon megijedtem.
Hazajött, lefogta és megnéztem a fogait(7 darab megvan),az ínye sérült az elő két foga között.
Darabosat nem ebédelt, kapott gyümölcspürét, uzsonárra zöldségleves betűtésztával. Estére rendbe jött, már elfogadta a rántott csirkecombot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése