Összes oldalmegjelenítés

2023. május 23., kedd

A nap hőse

Vince! Januárban volt egy altatásos fogászati beavatkozása(SNI fogászat, mert nem volt együttműködő, szerintem az altatásnak nagyobb volt a kockázata, mint pl. a fogtömésnek), előtte nem nyitotta ki a száját és a röntgen is úgy készült, hogy átvertem. Azt állítottam, hogy egy kekszre kell ráharapni és elmondani, hogy milyen az íze. Mire leesett neki, hogy megvezettem, addigra kész lett a röntgenen, amin természetesen én is bent voltam. Soha nem volt rossz élménye a fogászaton, mégis retteg tőlük. Iskolafogászati alkalmakra írok igazolást és beküldöm a fogászati papírjait. Ma kontrollra mentünk, elsőként kaptunk időpontot 8.00-ra. Nagyjából emlékeztem arra, hogy a Szentkirályi talán egyirányú és jobbra esik az Üllőitől, de jóval előbb parkoltunk le, mert emlékezetem szerint kb. 2-3 utcát kell gyalogolni és reggel gyorsabb, mint a dugóban araszolni. Végül 18 percet tempósan mentünk és pont odaértünk. Fellifteztünk az ötödik emeletre és pár perc üldögélés után hívtak minket, Zoli is jött erősítésnek:)Vince hozott matricás, foglalkoztató füzetet, jó volt a megérzése, nem volt rá szükség. Egyedül beült a székbe, kinyitotta a száját(nem nagyra, csak éphogy), aztán a doktornő fújt be levegőt, ami Vince szerint fájt. Akkor már ökölben volt a keze, annyira izgult. Minden rendben van, január óta a két első foga pottyant ki, nincs lyukas foga, sajnos a fogmosási technikája felszínes, nem engedi, hogy segtísünk, pedig mindennel próbálkoztunk már: a legkülönbfélébb fogkrémek, elektromos és hagyomágyos fogkefe, homokóra, zene , együttmosás stb. LEgközelebb 6 hónap múlva találkozunk a doktornénivel. Tegnap megbeszéltük, hogy a mai nap jutalma Mekizés lesz. Nem értem, hogy hová fér bele egy gabonapelyhes reggeli és egy csokis péksüti után még tízórai előtt egy sima hambi, sült krumpli, fagyi, nuggets, gyümölcslé....és nem hízik, csak nő. Ahogy végeztünk bevittem a suliba és amikor kérdeztem, hogy délután, hogy milyen volt a napja, csak annyit mondott, hogy fáj a levegőtől a foga:)

2 megjegyzés:

  1. Ügyes volt Vince. :)

    Sajnos egy kis Meki nekem is lecsúszna bármikor szinte, úgyhogy nagyon megértem :) :)

    VálaszTörlés