Összes oldalmegjelenítés

2022. november 16., szerda

Nyílt hét

A héten három napból kettőn voltam fogadóórán. Kendééknél nyílt hét van az iskolában, előzetes regisztrációhoz kötött, megkérdeztem, hogy szeretné-e, ha mennénk, mégis csak 6. osztályos gyerek. Eddig-covid időszakot-leszámítva mindig mentünk és láttam rajta, hogy örül, hogy ott vagyunk és megnézzük őt. Idén úgy alakult, hogy Zoli vesz ezeken részt. Angolra, matekra és nyelvtanra regisztráltam be őt, három órát két napra:)Így lehetett. Kendének a humán tantárgyak az erősségei(múlt héten Bolyai nyelvtan versenyen szerepeltek, hozott haza 2 kupont) és érdekes, hogy a matek tanárt kedveli, de a tantárgyból nem remekel. Zoli elmondása alapján Kende volt, az egyik legaktívabb gyerek és a legtöbbet ő olvasott. Szépen, artikulálva olvas hangosan, ő fog a karácsonyi műsor során felolvasni a templomba. Óra végén név nélkül két diákot emelt ki a tanárnő, Zoli szerint Kende volt az egyik. Érdekes, hogy hiába lassan 12 éves gyerekekről van szó, szülők, sőt nagyszülők is ott vannak és megnézik a gyereküket. Matekon Kende egy fekete ponttal indított, mert a könyvét itthon felejtette, óra végére órai munkára pedig begyűjtött egy pirit. Este 8 körül értem haza előző este és mondja, hogy ő nem csinál matek leckét(geometria, tengelytükrözés), mert nem érti és ezt holnap elmondja a tanárnak. Na vegyük csak elő. Próbálom megcsinálni, de inkább lefotózva átküldöm a matekos barátnőmnek, aki gyorsan a hetedikes lányával megcsináltatja és felveszi videóra a segítséget. Éljen a okos technika!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése