Összes oldalmegjelenítés

2021. október 27., szerda

Állatkert

Anya fiai program volt a vasárnapi Állatkert látogatás,nyitás után egy kicsivel érkeztünk és kb. 13.30-ig maradtunk, addigra már Vince elfáradt. Izgultam, hogy fogok-e a Városligetben parkolóhelyet találni, majdnem az Állatkert bejárata előtt találtam egy szabad(viszonylag nagy)helyre(biztosan sokan wellnesselnek vagy korán volt még) Kedvezményesek a gyerekek jegyárai az őszi szünetben(200ft)és én is kaptam az igazolványommal néhány száz forintnyi kedvezményt. Nagyon szeretjük a friss, gözőlgő kürtőskalácsot. A bejárattól balra igazán ínyenc kürtöskalácsot ettünk(Kende epreset-szárított eperdarabkák voltak rajta, Vince kakaósat, én meg teszteltem, hogy mennyire finom, az epresért 1600ft kérnek, amit túlzásnak tartok, de ha most rá gondolok, akkor is azt mondom, hogy megéri az árát:) Szemben a bejáratnál a Nébih sátra alatt két kedves hölgy a felelős kutyatartással kapcsolatban tett fel kérdéseket, amikor Vince mondta, hogy macskánk van, akkor átváltottak macskás kérdésekre és a helyes válaszokért a fiúk választhattak promóciós ajándékokat(tollat, törölközőt, színezőt)Megdicsérték Vincét a bátorságáért, Kendét halkszavúnak találták. Meghallgattunk egy meglepésállatról(Kacagó Jancsi)szóló érdekes előadást(pl. a madár-nekem közepes méretű- kígyót(is) eszik,fejjel lefelé nyeli le és 3 napig is emésztheti, de egerekkel táplálkozik inkább). Kihagyhatatlan volt a Fóka show(mint mindig). Az egyik sátornál Ausztrália és Dél- Amerika állatairól kérdezgették az Állatkert munkatársát a fiúk. Csak ők voltak ott és csak nekik mesélt, megtapogatták az alpaka lehullott szőrét, a madárpók levedlett szőrét is megnéztük, érdekes volt a gömbhal hol tartja a mérgét és meddig él. Denevéreknél látszólag, érezhetően többen voltak, onnan gyorsan kijöttünk(egyébként tegnap este is láttunk az udvarunknál). Kendének most először megengedtem, hogy hozza a telefonját és fotózhat,videózhat, nagyon értékelte:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése