Összes oldalmegjelenítés

2015. június 25., csütörtök

Amíg Anya vásárol

Amíg Anya vásárol, addig a fiúk élvezték a húgom felügyeletét és játszótereztek.
Sokat homokoztak, amikor mentünk értük, akkor is bent ültek a homokban(Vini mindig lerombolta más munkáját...még nem jött el nála az építős fázis)
Gazdagabb lettem egy új táskával , így 12 év után. Nem kell sajnálni, eddig is szép/praktikus tatyóim voltak csak mind használt(turiból), nem lehetett rajtuk látni, hogy nem újak. Egy bolti azért mégis más:)
Mióta a fiúk megszülettek leszoktam a válltáskáról(is), helyette oldaltáska van, ritkán hátizsák(soha nem voltam hátizsákos lány, gimiben is válltáskám volt)
Nagy ritkán beszabadulok a kedvenc üzletembe, most is kihasználva az alkalmat a táskán kívül vettem bikinit, fehérneműt is.
Kb. 2 órát voltunk távol. Zolival megittunk egy drága kávét,de finom kávét és ettünk egyet a töröknél. Ha rajtam múlt volna, akkor a gyrost a kocsiban eszem, hogy gyorsabban visszaérjünk a csemetéinkhez. Olyan ritkán vagyunk kettesben, mégis ha nincsenek mellettem hiányoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése